لیمیت سوئیچ

لیمیت سوئیچ




لیمیت سوئیچ

 

Tesla Crane

 

لیمیت سوئیچ ها یا محدود کننده ها کاربردهای نامحدودی در صنعت دارند. تنظیم عملکرد حرکت های مختلف در سیستم های جا به جایی از مهم ترین وظایف لیمیت سوئیچ ها می باشد. در حرکت بار برداری شما می توانید یک محدوده برای بار تعیین کرده و مانع نزدیک شدن بار به بالابر شوید.

لیمیت سوئیچ ها هنگامی که جرثقیل از محدود تعیین شده خارج می شود فرمان قطع را صادر می کند و باعث می شود که جرثقیل بایستد. محدود کننده ها حرکت های جرثقیل را کنترل کرده و از برخورد و صدمه جرثقیل یا صدمات احتمالی جبران ناپذیر جلوگیری می کند.

لیمیت سوئیچ در صنایع مختلف برای کنترل کردن حد، حالت، نمایش وضعیت، شمارش قطعه و بسیاری از موارد کاربرد دارد. لیمیت سوئیچ ها در صنایع به منظور تشخیص نزدیکی یا عدم وجود شی یامواد یا عدم حضور به کار می رود. لیمیت سوئیچ ها در و ابعاد کوچک را میکرو سوئیچ می نامند.

هنگامی که یک مانع در مسیر حرکت با جرثقیل قرار گیرد لیمیت سوئیچ مانع از برخورد می شود، و با قطع مدار الکتریکی سبب ایست جرثقیل می گردد. لیمیت سوئیچ ها به دلیل ساختار صنعتی از استحکام و سهولت در کاربری و نصب و عملکرد کاملا ایمن، در محیط ها و شرایط کاری مختلف کاربردهای متنوعی دارند برای مثال نوارهای نقاله، جرثقیل، ماشین های خودکار، بالابرها و به طور کلی در اکثر ماشین هایی که نیاز به کنترل حرکات ابعادی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتا محدود کننده ها با یک رله، یا کنتاکت کار می کنند.

 

Tesla Crane

 

مزایای لیمیت سوئیچ جرثقیل:

  1. راحتی نصب و استفاده آسان
  2. قیمت مناسب
  3. دارای بدنه کاملا صنعتی و مقاوم
  4. دقت و تکرار پذیری بالا
  5. تحمل جریان ورودی
  6. مقاوم در برابر نویز پذیری
  7. عملکرد ساده NO, NC

معایب لیمیت سوئیچ جرثقیل:

  1. عمر کمتر نسبت به سنسورهای مجاورتی(نوری)
  2. خرابی قسمت های متحرک

 

 

Tesla Crane

 

 

 


ارتباط با ما